Zbiory biblioteki Środa Wlkp. PBP
Ekspozycja
Półka | Tytuł | Twórca | Ocena | |
---|---|---|---|---|
2 | 100 % papieru | Grabowska-Piątek, Marcelina | ||
1 | 12 sposobów na szczęście | Papilon | ||
2 | Aktywny senior | Komitet Rehabilitacji Kultury Fizycznej i Integracji Społecznej PAN | ||
8 | Autyzm |
Grandin, Temple
Moore, Debra
|
||
8 | Autyzm | Parikh, Puja Trivedi | ||
8 | Autyzm? Abrakadabra! | Wilde, Kate C. | ||
8 | Autyzm bez maski | Price, Devon | ||
2 | Bebechy, czyli ciało człowieka pod lupą Adam Mirek | Mirek, Adam | ||
4 | Burza w twojej głowie | Clark, David A. | ||
6 | Co zrobisz? Jak się zachowasz? | Malek, Renata | ||
1 | Czy mądrości można się nauczyć? | Jarmuż, Sławomir | ||
9 | Ćwiczenia korekcyjno-terapeutyczne dla dzieci z wykorzystaniem nietypowych przyborów | Raszewska, Maria | ||
7 | Dasz radę! | Leduchowska, Małgorzata | ||
1 | Dorosłość | Skåber, Linn | ||
7 | Doskonalimy kaligrafię, syntezę i analizę wzrokowo-słuchową oraz uczymy się o emocjach, uczuciach i zachowaniach | Pańczyk, Jolanta | ||
4 | Droga do siebie | Woydyłło, Ewa | ||
2 | Dziecko w świecie technologii | Davis, Katie | ||
3 | Edukacja jako relacja | Guzik, Agnieszka | ||
5 | Emocje | Petersen, Brad | ||
4 | Emocjonalne pułapki przeszłości |
Jacob, Gitta
Seebauer, Laura
Genderen, Hannie van |
||
7 | Głowy łamanie | Michalec, Katarzyna | ||
6 | Grupowy trening umiejętności społecznych | Painter, Kim Kiker | ||
2 | Gry terapeutyczne dla dzieci | Kalil, Christine | ||
6 | Historyjki emocjonalno-społeczne z kartami pracy | Kolanko, Agnieszka | ||
9 | Integracja sensoryczna | Foster, Stephanie M. | ||
9 | Integracja sensoryczna | Przyrowski, Zbigniew | ||
9 | Interwencje sensoryczno-motoryczne | Koscinski, Cara | ||
4 | Jak być dobrym dla siebie | Neff, Kristin | ||
9 | Jak wspierać u dziecka zmysły bliskie? | Mikler-Chwastek, Anna | ||
9 | Jak wychować sensorycznego bystrzaka |
Biel, Lindsey
Peske, Nancy K.
|
||
7 | Jak zaangażować uczniów w naukę i zbudować dobry klimat w szkole | Gwiazdowska-Stańczak, Sylwia | ||
8 | Ja i mój autyzm | Cook, Katie | ||
4 | Jesteś w sam raz... | Clerc, Olivier | ||
10 | Kalambury dla dzieci | Kangur | ||
10 | KAN | Wegner-Jezierska, Magdalena | ||
7 | Karty korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
Borowska-Kociemba, Agnieszka
Krukowska, Małgorzata
|
||
7 | Karty korekcyjno-kompensacyjne dla uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi |
Borowska-Kociemba, Agnieszka
Krukowska, Małgorzata
|
||
7 | Karty pracy z ćwiczeniami korekcyjno-kompensacyjnymi | Hinz, Magdalena | ||
7 | Karty pracy z ćwiczeniami korekcyjno-kompensacyjnymi | Hinz, Magdalena | ||
10 | Kim jestem? |
Galińska, Barbara
Szoblik, Dorota
Szwalski, Wojciech Krześniak, Renata |
||
2 | Kocham cię i cię widzę | Polskie Stowarzyszenie EFT | ||
5 | Kod emocji | Nelson, Bradley | ||
6 | Komunikuję, co myślę i czuję | Jarosz-Bilińska, Anna | ||
4 | Mam, jestem, mogę |
Walęcka-Matyja, Katarzyna
Napora, Elżbieta
|
||
6 | Menu umiejętności społecznych i życiowych | Barber-Wada, Karra | ||
5 | Mój pierwszy dziennik uczuć | Knapińska-Chłodnicka, Maria | ||
1 | Naprawdę! dobrze Cię widzieć | Méra, Nicolas | ||
5 | Narysuj emocje | Hinz, Magdalena | ||
3 | Nauczycielskie praktyki oceniania zachowania uczniów w edukacji wczesnoszkolnej | Karapuda, Julia Magdalena | ||
3 | Naucz się nauczania |
Oakley, Barbara
Rogowsky, Beth
Sejnowski, Terrence J. Trybus, Adam |
||
5 | Niechciane myśli i silne emocje |
Aguirre, Blaise
Hershfield, Jon
|
||
3 | Niezbędnik pedagoga specjalnego | Zając, Paulina | ||
1 | Odkrywanie mindfulness |
Kędzierska, Katarzyna
Jakubczak, Małgorzata
|
||
1 | Odzyskaj swoją siłę | Willard, Christopher | ||
4 | Od czego zacząć | Mental Health America | ||
1 | Poczuj życie | Miller, Katarzyna | ||
5 | Pokazuję, co czuję | Malek, Renata | ||
2 | Pokonać uzależnienie | Modrzyński, Robert | ||
3 | Pomocnik nauczyciela wspomagającego | Leduchowska, Małgorzata | ||
7 | Powtórka z polskiego | Oszczyk, Sylwia | ||
10 | Poznajmy się | Strehlau-Kamińska, Monika | ||
5 | Poznawczo-behawioralna terapia lęku dla osób z zespołem Aspergera | Attwood, Tony | ||
5 | Pozytywne emocje | Stamateas, Bernardo | ||
2 | Przebodźcowani | Sołtys-Para, Urszula | ||
4 | Psychopozytywność | Kaczorowska, Maria | ||
4 | Radość | Lowen, Alexander | ||
8 | Rozmowy w zielonej strefie | Shaul, Joel | ||
8 | Rozwój dziecka z autyzmem | Cook, Katie | ||
9 | Rozwój przez zabawę | Ticktin, Allie | ||
6 | Scenariusze zajęć z zakresu rozwoju kompetencji emocjonalnych i komunikacyjnych dzieci i młodzieży w szkole podstawowej | Wegner-Jezierska, Magdalena | ||
3 | Self-reg w edukacji |
Hopkins, Susan
Shanker, Stuart
|
||
10 | Sensoryka dla smyka | Charęzińska, Aleksandra | ||
9 | Sensoryka i motoryka w rozwoju dziecka i uczeniu się w aspekcie terapii integracji sensorycznej |
Wieczór, Elżbieta
Szmalec, Jacek
Brzuzy, Grzegorz |
||
10 | SłowoStworki |
Miłuńska, Alicja
Miłuński, Filip
|
||
8 | Spektrum autyzmu |
Bołtuć, Iwona
Dworzańska, Małgorzata
|
||
3 | Spektrum możliwości ucznia | Stalka-Jarska, Joanna | ||
1 | Supernawyk | Rucker, Mike | ||
3 | Szkoła w czasach AI | Michalska, Jowita | ||
3 | Szkoły, do których chce się chodzić | Hawranek, Maria | ||
2 | Sztuczna inteligencja | Janiszewski, Boguś | ||
5 | Świat uczuć i emocji | Gudro, Maria | ||
1 | Tańcząc |
Jucewicz, Agnieszka
Dobroczyński, Bartłomiej
|
||
9 | Terapeutyczne zabawy w integracji sensorycznej |
Wieczór, Elżbieta
Szmalec, Jacek
Brzuzy, Grzegorz |
||
7 | Terapia pedagogiczna | Radwańska, Anna | ||
9 | Terapia ręki w teorii integracji sensorycznej | Przyrowski, Zbigniew | ||
1 | To nawet lepiej | Chmura, Joanna | ||
2 | To (nie) ja | González, Anabel | ||
7 | To nie jest trudne! |
Sadowska-Krajewska, Aleksandra
Czerwonka, Dagna
|
||
6 | Trening umiejętności społecznych dla dzieci i młodzieży z zespołem Aspergera, z trudnościami w komunikacji i kontaktach społecznych |
Baker, Jed
Myles, Brenda Smith
|
||
6 | Trening umiejętności społecznych dzieci i młodzieży |
Bentkowska, Dorota
Węglarz, Joanna
|
||
6 | Trenuję umiejętności komunikacyjne | Kolanko, Agnieszka | ||
3 | Uczeń w szkolnej przestrzeni uczenia się i wyrównywania szans edukacyjnych |
Stokowska-Zagdan, Elżbieta
Woźnicka, Elżbieta
Cęcelek, Grażyna |
||
6 | Umiejętności społeczne | Daniels, Natasha | ||
4 | Umysł ponad nastrojem |
Padesky, Christine A.
Greenberger, Dennis
|
||
2 | Wielka księga wartości |
Blanch, Teresa
Gasol, Anna
|
||
10 | Współpracuję, nawiązuję relacje i poznaję perspektywę innych, czyli Zjadam beczkę soli | Stalka-Jarska, Joanna | ||
8 | Wszystkie koty są w spektrum autyzmu | Hoopmann, Kathy | ||
10 | W krainie baśni | Kucharska, Nikola | ||
5 | W świecie emocji i uczuć | Maćkowiak, Arkadiusz | ||
9 | Zabawy sensoryczne na każdy dzień. Wiosna |
Bugajska, Agnieszka
Wiktor-Stępień, Anna
|
||
8 | Zaburzenie ze spektrum autyzmu |
Janas-Kozik, Małgorzata
Wilczyński, Krzysztof Maria
|
||
3 | Zawód nauczyciel | Tecław, Magdalena | ||
4 | Zdrowie psychiczne | Pięta, Aleksandra | ||
6 | Znajdę przyjaciela | Kolanko, Agnieszka | ||
5 | Z emocjami mi do twarzy | Midura, Renata | ||
1 | Życie, którego pragniesz |
Brooks, Arthur C.
Winfrey, Oprah
|