Kompetencje mediacyjne w profesji pracownika socjalnego
Autorzy:
Ewa Grudziewska
Agnieszka Lewicka-Zelent
Wydawca:
Difin (2015)
Wydane w seriach:
Engram
ISBN:
978-83-7930-588-9, 978-83-7930-843-9
Autotagi:
druk
książki
literatura stosowana
Pracownik socjalny powinien legitymować się szerokim wachlarzem kompetencji, od wiedzy począwszy na różnego rodzaju umiejętnościach społecznych skończywszy. Kompetencje mediacyjne jest to jeden z aspektów, który jest niezbędny w profesji pracownika socjalnego, biorąc pod uwagę szeroki wachlarz problemów, z jakimi przychodzą klienci do ośrodków pomocy społecznej. Książka ma na celu pokazanie, jaka jest wiedza pracowników socjalnych nt. mediacji oraz diagnoza kompetencji mediacyjnych w tej grupie zawodowej.
KrakowCzyta.pl to portal, którego sercem jest olbrzymi katalog biblioteczny,
zawierający setki tysięcy książek zgromadzonych w krakowskich bibliotekach miejskich.
To miejsce promocji wydarzeń literackich i integracji społeczności skupionej wokół działań czytelniczych.
Miejsce, w którym możemy szukać, rezerwować, recenzować, polecać i oceniać książki.
To społeczność ludzi, którzy kochają czytać i dyskutować o literaturze.
Przeglądarka jest nieaktualna i nie wspiera najnowszych technologii sieci WWW. Niektóre funkcje portalu mogą nie działać poprawnie.
Dla najlepszych efektów sugerujemy najnowsze wydania programów: Firefox
albo
Chrome.
Uprzejmie informujemy, że nasz portal zapisuje dane w pamięci Państwa przeglądarki internetowej,
przy pomocy tzw. plików cookies i pokrewnych technologii.
Więcej informacji o zbieranych danych znajdą Państwo w Polityce prywatności.
W każdym momencie istnieje możliwość zablokowania lub usunięcia tych danych poprzez odpowiednie funkcje przeglądarki internetowej.