Siła nawyku:

dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie

Tytuł oryginalny:
Power of habit
Autor:
Charles Duhigg
Tłumacz:
Małgorzata Guzowska-Dąbrowska
Wydawcy:
Wydawnictwo PWN (2013-2014)
Dom Wydawniczy PWN (2012-2013)
ISBN:
978-83-7705-270-9, 978-83-7705-273-0
978-83-7705-282-2, 978-83-7705-237-0
Autotagi:
druk
książki
poradniki
Więcej informacji...
3.8 (10 głosów)

Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego pewne czynności wykonujesz przez lata w takiej samej kolejności? Przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka. Nawyki, jakie w sobie wykształcasz, są potężne i trudno je przełamać. Podobnie jest z nałogami: paleniem papierosów, piciem kawy czy alkoholu. To ten sam mechanizm, jak przekonuje Charles Duhigg w swojej książce „Siła nawyku”. Czego możesz się z niej dowiedzieć? Pierwszym krokiem do zmiany swojego życia może być zmiana nawyków, którym każdego dnia bezwiednie ulegasz. Cokolwiek by się działo, zawsze zachowujesz się w schematyczny sposób? Pokuś się o dystans i zobacz, jak wyrobić w sobie zupełnie nowe zwyczaje. To może doprowadzić Cię do konstruktywnej przemiany i przybliżyć do osiągnięcia wymarzonych celów. Co więcej, z książki „Siła nawyku” dowiesz się, że modyfikacje przyzwyczajeń mogą prowadzić do zmiany w funkcjonowaniu społeczeństw, przedsiębiorstw, grup zawodowych albo i całych państw. Jeśli nie przekonują Cię suche rozważania nad tym, jak mocne są Twoje przyzwyczajenia i jaka jest siła nawyków, to w kolejnych rozdziałach książki masz okazję zapoznać się z przykładami tego, jak zmiana nawyków wpłynęła na życie ludzi i przedsiębiorstw. Nawet drobne innowacje, które wprowadzasz do swojej codziennej rutyny, mogą mieć duże znaczenie dla Twojej przyszłości oraz obranej drogi życiowej. To także ważna lekcja dla właścicieli firm z różnych branż działalności gospodarczej. Przekonaj się, jak znane marki potrafiły wywrzeć wpływ na konsumentów i wykształcić u nich zupełnie nowe nawyki.
Więcej...
Wypożycz w krakowskiej bibliotece
Dostęp online
Brak zasobów elektronicznych
dla wybranego dzieła.
Dodaj link
Recenzje
  • Bardzo dobra książka. Większa część książki bardzo przydatna, można od zaraz zmienić niepotrzebne nawyki. Reszta książki to wypełniacz, aby było więcej stron, tematy poboczne i włożone do tekstu jakby na siłę.
  • Książka jest bardziej opisem różnych przypadków niż poradnikiem, jak zmieniać swoje nawyki.
  • Pozycja warta przeczytania. Przekonywująca i ciekawie napisana.
  • Bardzo dobra książka ukazująca na przykładach jak w życiu codziennych jesteśmy zależni od nawyków i jak je możemy zmieniać. Przykłady pokazują jak biznes nauczył się za pomocą reklamy i właściwości produktów budować nawyki w ludziach, tak by byli skłonni kupować regularnie dane produkty bez zastanowienia. Można dowiedzieć się gdzie mózg zapisuje nawyki (wzorce postępowań) i dlaczego osoby z pełną amnezją, które pamiętają tylko ostatnie 3 minuty potrafią nawykowo wyjść z domu, przespacerować długi dystans i wrócić pamiętając drogę. Zdecydowanie polecam.
Dyskusje

Brak wątków

Przejdź do forum
Nikt jeszcze nie obserwuje nowych recenzji tego dzieła.
Opis
Inne tytuły:dlaczego robimy to, co robimy i jak można to zmienić w życiu i biznesie
Autor:Charles Duhigg
Tłumacz:Małgorzata Guzowska-Dąbrowska
Wstęp:Ewa Woydyłło
Wydawcy:Wydawnictwo PWN (2013-2014) Dom Wydawniczy PWN (2012-2013)
ISBN:978-83-7705-270-9 978-83-7705-273-0 978-83-7705-282-2 978-83-7705-237-0
Autotagi:dokumenty elektroniczne druk e-booki książki literatura literatura stosowana podręczniki poradniki poradniki i przewodniki publikacje naukowe zasoby elektroniczne
Powyżej zostały przedstawione dane zebrane automatycznie z treści 9 rekordów bibliograficznych, pochodzących
z bibliotek lub od wydawców. Nie należy ich traktować jako opisu jednego konkretnego wydania lub przedmiotu.
Okładki
Kliknij na okładkę żeby zobaczyć powiększenie lub dodać ją na regał.
KrakowCzyta.pl to portal, którego sercem jest olbrzymi katalog biblioteczny, zawierający setki tysięcy książek zgromadzonych w krakowskich bibliotekach miejskich. To miejsce promocji wydarzeń literackich i integracji społeczności skupionej wokół działań czytelniczych. Miejsce, w którym możemy szukać, rezerwować, recenzować, polecać i oceniać książki.

To społeczność ludzi, którzy kochają czytać i dyskutować o literaturze.
foo